Breitling е име, което в нашите
среди буди топли и студени чувства. За много хора това е просто скъп часовник,
който не е никак специален, а за други е просто мания. Всеки сам избира какво,
как и защо да харесва, но истината е, че са страхотни. Особено ретро
моделите на Navitimer, но днес ще разгледаме нещо също толкова интересно, което
определено ми хареса.
Breitling Chronomat B01 AB0110 500 M.
Първото нещо, което
веднага хваща окото е синият цифеблат. Toй е направен така, че да оставя
усещането за преливащи цветове, а малките циферблати определено допринасят за това. Реално нюасът на синьото изглежда различно погледнат под различни ъгли и като цяло това за мен е страхотно. Малко са фирмите, които си позволват и най-вече могат да постигнат нещо такова, а синият цвят за циферблат определено е нещо специално.
Maркерите и индексите са полирани до съвършенство, като прекрасно се
допълват с огромните стрелки. Нека не забравяме, че това е дайвър и затова светломасата е налице и повярвайте ми, тя е брутална.
Датата е разположена между 3 и 4 часа, като чудесно се контрастира със самия
циферблат, а крилатото лого на Breitling стои гордо на 12 часа. Активните секунди на този часовник са
на 9 часа, на 3 часа е разположен тридесет минутният брояч
за хронографа, а на 6 часа: 12-часовият. Типично разположение на хронограф, но
носещ много приятна симетрия за очите.
Малките циферблати са с различен финиш на изработка и това позволява невероятна игра със
светлината, а котвата с огромно B на секундарната стрелка на хгронографа
е запазена марка на бранда и е едно от най-красивите неща в тези хронографи.
Самият часовник разполага и с вътрешен ринг под безела с техиметрична скала за
измерване на скорост. Нещо нетипично за дайвърите, но все пак този часовник е
инструмент, а след като има тази екстра нека да й се радваме. Безелът е
еднопосочно въртящ се с отчетливи 120 кликвания, а на 12 часа имаме точка със супер-луминова. Един от най-любимите
ми детайли в този часовник е секундарната стрелка на хронографа. Краят й е като на старите Omega Speedmaster , но носеща
сякаш духа на Breitling и най-вече на новото.
Коронката и бутоните са на винт за по-добра херметизация, а самата коронка в
стил пилотски часовник е невероятна. Breitling започва да поставя тези коронки на часовниците си
през 90-те ако не се лъжа и до ден днешен са един страхотен детайл носещ емоция от миналото.
Стъклото е изпъкнал
сапфир-кристал с двоен антирефлекс, заради което на моменти часовникът сякаш няма стъкло. Задният
капак е страхотно гравиран и на винт за да може водоустойчивостта от 500м да е налице. Механизмът,
който бие в този красив часовник е Breitling B01 с 28 800 VpH и 47 камъка.
Резервът на пружината е 70 часа. Невероятно за такъв часовник, но неслучайно
самите Breitling казват – „Инструменти за Професионалисти”.
Размерът на корпуса е типичен за бранда , като тук той е 44мм с коронката. Напълно отговарящ за днешните
стандарти за масивни и тежки часовници. Часовникът обикновено идва на метална
верига, която допълнително допринася за тежестта, но както виждате оригинална кожа на Breitling с оригиналната катарама
също много му отиват. Между лъговете часовникът е 22, като извивката на лъговете
пасва много приятно по китката и самият часовник е страшно удобен
въпреки размерът си, и височина от 16,9мм.
Напоследък нося доста
малки часовници, а този направо ме върна назад с масивния си размер. Въпреки
това е невероятно удобен, а радостта, която носи, когато е на ръката е неописуема.
Просто един от най-красивите хронографи, които съм виждал. Финишът,
качеството на изработка, детайлите и най-вече усещането от самия часовник са невероятни. Оставям ви с още
няколко снимки и се надявам да ви е
харесал, така
както на мен...
Z. P.
Първото нещо, което
веднага хваща окото е синият цифеблат. Toй е направен така, че да оставя
усещането за преливащи цветове, а малките циферблати определено допринасят за това. Реално нюасът на синьото изглежда различно погледнат под различни ъгли и като цяло това за мен е страхотно. Малко са фирмите, които си позволват и най-вече могат да постигнат нещо такова, а синият цвят за циферблат определено е нещо специално.
Maркерите и индексите са полирани до съвършенство, като прекрасно се
допълват с огромните стрелки. Нека не забравяме, че това е дайвър и затова светломасата е налице и повярвайте ми, тя е брутална.
Датата е разположена между 3 и 4 часа, като чудесно се контрастира със самия циферблат, а крилатото лого на Breitling стои гордо на 12 часа. Активните секунди на този часовник са на 9 часа, на 3 часа е разположен тридесет минутният брояч за хронографа, а на 6 часа: 12-часовият. Типично разположение на хронограф, но носещ много приятна симетрия за очите.
Датата е разположена между 3 и 4 часа, като чудесно се контрастира със самия циферблат, а крилатото лого на Breitling стои гордо на 12 часа. Активните секунди на този часовник са на 9 часа, на 3 часа е разположен тридесет минутният брояч за хронографа, а на 6 часа: 12-часовият. Типично разположение на хронограф, но носещ много приятна симетрия за очите.
Малките циферблати са с различен финиш на изработка и това позволява невероятна игра със
светлината, а котвата с огромно B на секундарната стрелка на хгронографа
е запазена марка на бранда и е едно от най-красивите неща в тези хронографи.
Самият часовник разполага и с вътрешен ринг под безела с техиметрична скала за
измерване на скорост. Нещо нетипично за дайвърите, но все пак този часовник е
инструмент, а след като има тази екстра нека да й се радваме. Безелът е
еднопосочно въртящ се с отчетливи 120 кликвания, а на 12 часа имаме точка със супер-луминова. Един от най-любимите
ми детайли в този часовник е секундарната стрелка на хронографа. Краят й е като на старите Omega Speedmaster , но носеща
сякаш духа на Breitling и най-вече на новото.
Коронката и бутоните са на винт за по-добра херметизация, а самата коронка в стил пилотски часовник е невероятна. Breitling започва да поставя тези коронки на часовниците си през 90-те ако не се лъжа и до ден днешен са един страхотен детайл носещ емоция от миналото.
Коронката и бутоните са на винт за по-добра херметизация, а самата коронка в стил пилотски часовник е невероятна. Breitling започва да поставя тези коронки на часовниците си през 90-те ако не се лъжа и до ден днешен са един страхотен детайл носещ емоция от миналото.
Стъклото е изпъкнал
сапфир-кристал с двоен антирефлекс, заради което на моменти часовникът сякаш няма стъкло. Задният
капак е страхотно гравиран и на винт за да може водоустойчивостта от 500м да е налице. Механизмът,
който бие в този красив часовник е Breitling B01 с 28 800 VpH и 47 камъка.
Резервът на пружината е 70 часа. Невероятно за такъв часовник, но неслучайно
самите Breitling казват – „Инструменти за Професионалисти”.
Размерът на корпуса е типичен за бранда , като тук той е 44мм с коронката. Напълно отговарящ за днешните стандарти за масивни и тежки часовници. Часовникът обикновено идва на метална верига, която допълнително допринася за тежестта, но както виждате оригинална кожа на Breitling с оригиналната катарама също много му отиват. Между лъговете часовникът е 22, като извивката на лъговете пасва много приятно по китката и самият часовник е страшно удобен въпреки размерът си, и височина от 16,9мм.
Размерът на корпуса е типичен за бранда , като тук той е 44мм с коронката. Напълно отговарящ за днешните стандарти за масивни и тежки часовници. Часовникът обикновено идва на метална верига, която допълнително допринася за тежестта, но както виждате оригинална кожа на Breitling с оригиналната катарама също много му отиват. Между лъговете часовникът е 22, като извивката на лъговете пасва много приятно по китката и самият часовник е страшно удобен въпреки размерът си, и височина от 16,9мм.
Напоследък нося доста
малки часовници, а този направо ме върна назад с масивния си размер. Въпреки
това е невероятно удобен, а радостта, която носи, когато е на ръката е неописуема.
Просто един от най-красивите хронографи, които съм виждал. Финишът, качеството на изработка, детайлите и най-вече усещането от самия часовник са невероятни. Оставям ви с още няколко снимки и се надявам да ви е харесал, така както на мен...
Z. P.
Коментари
Публикуване на коментар